Direktlänk till inlägg 31 december 2016

Äntligen snart över...

Av Sara Emma - 31 december 2016 11:48

2016 har inte varit mitt bästa år precis. Värsta året var 2008 när min pappa hastigt gick bort, det var oerhört tufft och jobbigt för hela vår familj.
Detta året har varit jobbigt pga flera saker. Ryggen och värken som inte blir nåt bättre, en kronisk värkdiagnos, försökt att acceptera detta, gått hos psykolog och nu hos psyk-sköterska, har känt mig väldigt sliten och trött psykiskt. Sen har det varit annat runt omkring mig med ett par närstående, vill inte gå in exakt på vad, men det har nästan tagit kål på mig. Har haft så mycket huvudvärk och känt mig orolig. Båda betyder så mycket för mig men jag har hamnat mitt emellan och funkat som nån sorts medlare, fått ta emot lite för mycket skit. Har nu sagt stopp, jag orkar inte.
Visst har det funnits en massa glädjeämnen också under året! Absolut :) Men känner ändå att det är skönt att 2016 snart är över... det kan bara bli bättre!
Så Gott Nytt År och kram på er!

 
 
Annie

Annie

1 januari 2017 17:20

Ah känner igen mig .. 2016 har verkligen inte varit bra för mig heller :(
Hur känns det nu med allt? har du kunnat ta det lite lugnt i dagarna som varit?

Sv: Jag hade en mysig nyår, trevlig och lugn ;)

Kramar!

http://lifebyannie.bloggplatsen.de

 
Annie

Annie

1 januari 2017 18:47

Sv: Vad bra och skönt! hoppas det håller i sig lite för dig :)

Kramar

http://lifebyannie.bloggplatsen.de

 
Siripuzen@hotmail.com

Siripuzen@hotmail.com

8 januari 2017 16:10

Hei på deg söte Sara 💖
Ser at det er negativitet hos deg oxo? Huff!! Lurer på HVORFOR vi skal ha det sånn jeg?? Hvorfor kan ikke folk oppföre seg, og vise litt hensyn til ting og tang? Speciellt våre näre da... Håper jobbet funker for deg da, tenker det er godt å komme vekk litt oxo. Smertene til tross!! Fika en dag kanskje? 😃
Varm klem fra Grethe 💖

http://siripuzenhotmailcom.blogg.se

Sara Emma

12 januari 2017 17:03

Hej :)
Ja jag fattar inte heller, kan det aldrig få va lugnt?!
Jobbet funkar rätt skapligt, det är jätteskönt att åka dit varje dag. Ont har ju hemma också. Men trött blir jag, sover nästan varje dag när jag kommer hem.
Vore mysigt att ses snart! Kram

 
Annie

Annie

13 januari 2017 18:40

Sv: Det kändes faktiskt bra hos läkaren.
Ska ha möte med Af framöver och prova på nån mindre sysselsättning, känns ändå bra. Hoppas det kommer funka :)

Hur mår du nu?

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

14 januari 2017 09:49

Sv: Men vad roligt att höra! Bra gjort av dig att jobba 50 % wow säger jag-det är ju jätte bra :)

Kramar**

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Emma - 26 juli 2018 08:25

Aldrig får det va lugnt i livet. Svårt att hitta en varaktig balans när livet krånglar till allt. Berättar mer senare, just nu är allt uppochner och ryggen är det sista jag tänker på tyvärr. ...

Av Sara Emma - 3 juni 2018 20:02

Oj va länge sen jag skrev här! Har inte riktigt orkat, men nu ska jag uppdatera lite. Har fått godkänd sjukskrivning på 25% tom 31/8. Trodde jag aldrig. Så jag jobbar på 65% och är tjänstledig 10% och sjukskriven 25%. Funkar jättebra! Så skönt att ...

Av Sara Emma - 15 mars 2018 17:52

Har tänkt på en sak... jag är nästan aldrig sjuk numera. När jag var sjukskriven i tre år så tänkte jag att det är nog för att jag inte träffar så mycket folk, men nu har jag varit tillbaka ett par år om man räknar från att jag började arbetsträna, o...

Av Sara Emma - 14 februari 2018 18:19

Trodde jag aldrig, och inte min doktor heller ;) FK beviljade min sjukskrivning på 25% i tre månader till! Utan att krångla. Jag var helt beredd på att fajtas igen men nu slapp jag det ett tag, så skönt! Har höjt dosen på saroten för att se om det ...

Av Sara Emma - 10 januari 2018 18:07


Är så glad för jag har lyckats förlänga mina promenader :) Klarar nästan 40 min i rask takt nu, det är sååå skönt! Max 20 min har funkat förut och det har känts så meningslöst, tappade lusten helt. Men nu känns det ju som att det faktiskt gör lite ny...

Ovido - Quiz & Flashcards