Direktlänk till inlägg 10 oktober 2016

In i väggen...

Av Sara Emma - 10 oktober 2016 22:21

Idag känns det tungt och rätt hopplöst. Förra veckan gick rätt bra och helgen också, visst har jag ont varje dag men det har varit hanterbart. Idag kände jag direkt på morgonen att det var sämre och sen har det bara blivit värre. Ihållande värk, det bränner och molar och idag har det även varit som hugg då och då :(
Jag har rätt mycket omkring mig nu, och har egentligen haft länge, men nu är det lite mer. Min mamma mår inte riktigt bra psykiskt och min stora dotter är inne i en depp-period, har inget jobb och känner sig lite vilsen i livet. Min mormor har flyttat till ett hem och vi håller på att tömma och sälja hennes radhus. Plus att jag funderar mycket på min egen framtid, hur ska det gå med jobb och ekonomi, kommer jag bli bättre eller bara sämre? Har väntat sen i juni på kallelse till en psyk-sköterska jag ska få prata med, men det är så lång väntetid. Skulle gärna prata med psykologen jag fick träffa på MMR:en men det kostar drygt 1000:- per gång.
Jag är så rädd att jag inte ska orka... Känner ibland att det är rätt nära den dära väggen...

 
 
Annie

Annie

11 oktober 2016 09:23

Åh gumman ..

lider med dig, verkligen. Och förstår dig ..

Vi har ju inte bara våran smärta och allt runt omkring,man har ju allt annat som kan hända i livet också på det, och det blir ännu mer negativ stress-det är ju tillräckligt redan liksom ..

Har själv en mamma som är dålig och hela den grejen är ganska jobbig men det är inget jag vill skriva om på bloggen.

Jag har ju själv gått till psyk ssk nu ganska länge men nu börjar mina tider där rinna ut, dem har sånt himla tryck på sig där, får otroligt mycket remisser-så känner med dig ..<3

Skulle behöva lite mer ggr där kanske men det är som det är, har en gång kvar tror jag.

Har du ätit antideppresiva?

Kramar<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

11 oktober 2016 13:15

Sv: Tror inte riktigt det funkar så tyvärr, går ju till henne via Hc.
Rent allmänt brukar det vara ett visst antal ggr som erbjuds, jag har nog ändå gått lite mer än det.

Ska du gå via Hc el Vc?

Ok. Hoppas du inte behöver vänta så länge till då :)
Känns som juni var ett tag sen.

Kram<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Siripuzen@hotmail.com

Siripuzen@hotmail.com

11 oktober 2016 15:15

Tenker på deg Sara 💖 Klemz

http://siripuzenhotmailcom.blogg.se

Sara Emma

11 oktober 2016 15:58

Kram

 
Annie

Annie

12 oktober 2016 14:05

Sv: Tack så mycket fina du :)
Det känns lite bättre idag.

Har varit hos fysioterapeuten på BK idag, så nu ska jag dimpa ner i soffan :)

Kramar*

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Emma - 26 juli 2018 08:25

Aldrig får det va lugnt i livet. Svårt att hitta en varaktig balans när livet krånglar till allt. Berättar mer senare, just nu är allt uppochner och ryggen är det sista jag tänker på tyvärr. ...

Av Sara Emma - 3 juni 2018 20:02

Oj va länge sen jag skrev här! Har inte riktigt orkat, men nu ska jag uppdatera lite. Har fått godkänd sjukskrivning på 25% tom 31/8. Trodde jag aldrig. Så jag jobbar på 65% och är tjänstledig 10% och sjukskriven 25%. Funkar jättebra! Så skönt att ...

Av Sara Emma - 15 mars 2018 17:52

Har tänkt på en sak... jag är nästan aldrig sjuk numera. När jag var sjukskriven i tre år så tänkte jag att det är nog för att jag inte träffar så mycket folk, men nu har jag varit tillbaka ett par år om man räknar från att jag började arbetsträna, o...

Av Sara Emma - 14 februari 2018 18:19

Trodde jag aldrig, och inte min doktor heller ;) FK beviljade min sjukskrivning på 25% i tre månader till! Utan att krångla. Jag var helt beredd på att fajtas igen men nu slapp jag det ett tag, så skönt! Har höjt dosen på saroten för att se om det ...

Av Sara Emma - 10 januari 2018 18:07


Är så glad för jag har lyckats förlänga mina promenader :) Klarar nästan 40 min i rask takt nu, det är sååå skönt! Max 20 min har funkat förut och det har känts så meningslöst, tappade lusten helt. Men nu känns det ju som att det faktiskt gör lite ny...

Ovido - Quiz & Flashcards