Direktlänk till inlägg 11 april 2016

Mår nog inte så bra...

Av Sara Emma - 11 april 2016 09:50

Är så himla trött... i huvet på nåt sätt, orolig, glömsk, känslig... Skör... 

Nu har redan halva MMR:en gått, bara fyra veckor kvar. Känner oron och paniken komma krypande. Vad händer sen? Hatar detta! Denna ovisshet hela tiden. Vad tycker läkaren sen, och FK? Pratade med psykologen på MMR om detta i fredags, och fick i läxa att idag måndag, ringa FK. Usch... Han menar att det är viktigt för mig att ha en plan, att veta ungefär hur planen ser ut, så därför måste jag ta tag i det nu för att kunna släppa det lite. Dessutom menar han att det är bra att visa att man tar initiativ och är aktiv i sin rehab. Han är klok. Så jag ringde, men han var på möte till kl.12 puh.... fick huvudvärk. 

 
 
Annie

Annie

12 april 2016 12:03

Vad jobbigt för dig :/ förstår verkligen .. har också den där oron :/
Även fast min oro och ångest rör lite annat,så har jag även den oron som du beskriver också. Känner stor oro inför framtiden ..

Så jobbigt det där när man äntligen ringer och inte får tag i personen.
Hur gick det sen? har du pratat med honom?

Sv: Tack för din kommentar! det värmer :)
Du/ni är så gulliga och snälla-det värmer att läsa era fina kommentarer :)

Varma kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

13 april 2016 13:52

Sv: Å vad jag förstår dig :/ jag blir också likadan ..

Hoppas att det kommer gå bra för dig på mötet :)

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

16 april 2016 12:16

Sv: Jo det gick ganska bra. Tack för frågan :)
Tack<3 Känner mig ganska less idag, jobbigt att må dåligt både fys och psyk :/

Förstår dig!
Hoppas du får en ok/ bra lördag & att huvudvärken är bättre :)

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

18 april 2016 14:42

Sv: Men vad drygt .. Så trist sånt där :/
Dem kanske skulle prova på själva att leva med kronisk värk ett tag, då kanske dem skulle sluta med dem frågorna/kommentarerna ..

Så tröttsamt!

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

25 april 2016 11:18

Sv: Tack så mycket<3

Aha, grattis i efterskott till dig med då :)

Hur är det med dig?

kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Emma - 26 juli 2018 08:25

Aldrig får det va lugnt i livet. Svårt att hitta en varaktig balans när livet krånglar till allt. Berättar mer senare, just nu är allt uppochner och ryggen är det sista jag tänker på tyvärr. ...

Av Sara Emma - 3 juni 2018 20:02

Oj va länge sen jag skrev här! Har inte riktigt orkat, men nu ska jag uppdatera lite. Har fått godkänd sjukskrivning på 25% tom 31/8. Trodde jag aldrig. Så jag jobbar på 65% och är tjänstledig 10% och sjukskriven 25%. Funkar jättebra! Så skönt att ...

Av Sara Emma - 15 mars 2018 17:52

Har tänkt på en sak... jag är nästan aldrig sjuk numera. När jag var sjukskriven i tre år så tänkte jag att det är nog för att jag inte träffar så mycket folk, men nu har jag varit tillbaka ett par år om man räknar från att jag började arbetsträna, o...

Av Sara Emma - 14 februari 2018 18:19

Trodde jag aldrig, och inte min doktor heller ;) FK beviljade min sjukskrivning på 25% i tre månader till! Utan att krångla. Jag var helt beredd på att fajtas igen men nu slapp jag det ett tag, så skönt! Har höjt dosen på saroten för att se om det ...

Av Sara Emma - 10 januari 2018 18:07


Är så glad för jag har lyckats förlänga mina promenader :) Klarar nästan 40 min i rask takt nu, det är sååå skönt! Max 20 min har funkat förut och det har känts så meningslöst, tappade lusten helt. Men nu känns det ju som att det faktiskt gör lite ny...

Presentation


Här är min berättelse om hur jag började få lite, lite ont i ryggen... och hur det sen fortsatte!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards